Autobanden
Motorbanden
Quad banden
Vrachtwagen banden
Landbouw banden
Stalen velgen
Aluminium velgen
Set band + velg
Sneeuwkettingen
Uitbalanceren
Oppompen
Gereedschap en hulpmiddelen
Reparatie
Accu
Olie
Accessoires
Monteren - Fixeren
Additieven
Gids
Levering en montage
Pro
Mijn account
Contact
Zodra uw bestelling is geplaatst en geregistreerd is op onze site, sturen wij u een e-mail ter bevestiging met een samenvatting van alle belangrijke elementen:
U kunt er dus zeker van zijn dat ieder element goed is opgeslagen en kunt ons contacteren in geval van een fout in de bestelling of de levering.
Ga daarvoor naar "mijn account", "Contacteer ons".
Een raadgever van CentralePenus zal snel per e-mail antwoorden.
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen:
Om u zo snel mogelijk te beleveren.
Als u bij ontvangst van onze e-mail met de bevestiging van uw bestelling een fout waarneemt, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via het luik "Contact met ons opnemen" in uw klantenrekening.
Zo kan ons team van de klantendienst zeer snel kennis nemen van de aan te brengen veranderingen.
Zo kunnen we vermijden dat banden worden opgestuurd die:
En kunnen we dus:
Als uw banden eenmaal verstuurd zijn, kunnen wij jammer genoeg geen aanpassingen meer aanbrengen.
Als u uw bestelling om een of andere reden wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via onze website, in uw account "Contact met ons opnemen".
Wij kunnen dan kennis nemen van uw verzoek en dit beantwoorden voordat uw banden worden verstuurd.
Als uw banden al bij u aangekomen zijn en u deze wilt terugsturen vanwege een fout in de maat of de keuze, verzoeken wij u dit via onze site aan te vragen onder het luik "mijn account".
Wij kunnen uw aanvraag dan bestuderen en het nodige doen.
Zodra u uw bestelling plaatst, geven wij u een bestelnummer waarmee u de volledige geschiedenis en het identificatienummer van uw bestelling kunt opvolgen.
Dit nummer is dus zeer belangrijk en zal u worden gevraagd als u contact met ons opneemt.