Contact met ons opnemen

Selecteer de service die u wilt bereiken.

Advies nodig, uitleg, vragen over een product, etc.

Commerciële service

Een leveringsprobleem signaleren, uw bestelling annuleren, een probleem met uw banden signaleren, etc.

After-sales service

Enkele veelgestelde vragen

Wat is de leveringstermijn?

De leveringstermijn wordt per artikel aangegeven in het winkelwagentje en in de productinfo. U kunt de levering volgen met behulp van de traceringsnummers.


Komen de bestellingen van banden + velgen gemonteerd en uitgebalanceerd aan?

De banden zijn niet gemonteerd en uitgebalanceerd bij de bezorging. De aanbevolen montagecentra op onze website kunnen dit doen tegen concurrerende prijzen.



Contact opnemen met de commerciële service

Attentie!

Stuur uw claim omtrent een lopende bestelling naar de after-sales service voor een passend antwoord.

Kies hieronder de categorie die het beste past bij uw verzoek

Contact opnemen met de klantenservice

Onze after-sales service werkt met tickets. Om een ticket te openen dient u zich in te loggen op uw account en te klikken op de link: ticket openen. Onze hulpverleners zullen er alles aan doen om het probleem snel op te lossen.

LiveChat
Whatsapp Messenger