De Scorpion Rally van Pirelli is ontworpen in nauwe samenwerking met KTM voor gebruik in de moeilijkste rally's ter wereld. Uitstekende prestaties, ongeacht de moeilijkheden van de grond. De bandenkarkas is zeer robuust en zorgt voor een verbeterde levensduur. Het extra brede contactoppervlak zorgt voor optimale remprestaties en een uitstekende commando-overdracht.
Om dit product te kunnen beoordelen, moet u eerst een bestelling hebben geplaatst. Wij informeren u dat de op de site achtergelaten beoordelingen onderworpen zijn aan een controleprocedure. De beoordelingen worden uitsluitend op chronologische volgorde gesorteerd.
Alles prima.
Nooit geleverd. Ik wacht nog steeds op het geld.
Ik heb op tijd om retour gevraagd (het product voldeed niet aan mijn behoeften)... na bijna een maand wacht ik nog steeds tot ze het komen ophalen, aangezien de door de klant georganiseerde retourzending niet wordt geaccepteerd. Nooit meer Pneumaticileader
Het beste voor grote trailmotoren
Top, gemonteerd tijdens het Alpes Moto Festival, heeft alle 3 dagen op het circuit en asfalt verzekerd, het danst een beetje op het asfalt... Scorpion Rally de band met pit ;-)
Op tijd ontvangen en in overeenstemming met de bestelling
Band gekozen ter vervanging van TKC80 Aangenaam verrast door de gripkwaliteit op de weg Misschien iets luidruchtiger...
Wat een verschil!!!! "Verbeterd" in vergelijking met mijn vorige banden van Wild Big Man. De band grijpt zeer snel aan en zet u in een hoek, wat perfect is voor de precisie van het rijden. Het grote pluspunt is het geluid, duidelijk veel minder lawaaiig. Ik ben nu in Portugal en wissel af tussen kleine wegen, paden en snelwegen. Deze band laat je niet in de steek, hij waarschuwt je wanneer de gripgrens nadert, perfect. Op de snelweg ga ik niet harder dan 120 km/u vanwege de profielen. Ik vind deze band echt leuk.
De Pirelli Scorpion Rally verrassen in het begin enigszins met een zeer direct sturend voorwiel. Je went echter snel aan deze gewijzigde wegligging. Wat me bij de eerste meters het meest verbaasde, is dat de achterkant juist niet instuurt! Maar zodra de banden zijn ingereden, verdwijnen al deze ongemakken. Wanneer ze eenmaal op temperatuur zijn, vind ik dat ze zich uitstekend gedragen, zowel op de weg als offroad. Let wel op bij stevig remmen: het insturen gaat goed, je voelt de noppen vervormen, maar ze houden stand! Het geluid onder 50 km/u stoort me niet en verdwijnt afhankelijk van het wegdek. Kortom, ik ben dol op de stoere offroad-look die ze mijn GSA geven en, ook al kan ik misschien iets minder hard de bocht in, ik waardeer de veelzijdigheid die nieuwe wegen voor ons opent :)
NOOIT AANGEKOMEN wegens de sluwheid van de GLS-koerier