Betrouwbaar en stabiel is de Insa Turbo Dakar MT een ideale 4x4-band. Hij is in de Sahara in alle omstandigheden getest en heeft bewezen dat hij blijft presteren in extreme omstandigheden. De duurzaamheid van deze band is ongeëvenaard, hij overwint zonder problemen alle obstakels, in het zand, op het ijs of in de sneeuw. Uitzonderlijk comfort.
Afvoer van modder: het perfect uitgebalanceerde groevenpatroon zorgt voor het vrijmaken van het loopvlak van modder en vuil om uitstekende tractie te bieden op alle soorten terreinen.
De bredere en diepere bandbreedte en de brede elementen op schouderniveau verbeteren de tractie op alle terreinen.
De dikke rubberen elementen aan de zijkanten beschermen de band tegen gevaren op de weg.
Verbeterde wegligging en stiller.
Om dit product te kunnen beoordelen, moet u eerst een bestelling hebben geplaatst. Wij informeren u dat de op de site achtergelaten beoordelingen onderworpen zijn aan een controleprocedure. De beoordelingen worden uitsluitend op chronologische volgorde gesorteerd.
Band met uitstekende grip, een beetje luidruchtig maar verder niets op aan te merken.
Ik had de twee banden inmiddels al moeten ontvangen. Vandaag heb ik er maar één en ik kan niet slechts één band monteren. Sorry, het is nu niet gemakkelijk om reclame voor u te maken; ik heb een geschil gestart.
Ik wil alleen melden dat ik slechts drie banden heb ontvangen en dat ik wacht op een antwoord over de vierde.
Geen opmerkingen
Ze zijn zeer robuust en maken geen lawaai op de weg.
Super aangenaam om te rijden. Op het circuit en op de weg. Ze zien er solide uit.
BANDTYPE 4X4, geen balancering, maar goede wegligging en relatief stil
T rijgeluid op asfalt is even wennen maar is niet zo dramatisch. T stijgende brandsrof gebruik wel. Voor gebruik in de modder en op polderwegen is dit een goede band.
Goede wielen voor wat ze zijn, verwacht geen lichtheid, weinig geluid, weinig verbruik. Goedkoop, goede grip en werken, dus ze voldoen voor 100%
Goede offroadbanden, lawaaierig op de weg. Ideaal voor secundair jachtvoertuig. Uiteindelijk is zijn belangrijkste nadeel "het geluid" secundair omdat zijn primaire roeping off-road is, niet de weg!!