175/70 R13 82T 3PMSF - Wijzigen

Nokian WR D4 175/70 R13 82T 3PMSF

Categorie : Personen winter
D B A 68 dB
4.0 /5 (429 reviews)
Nokian WR D4 175/70 R13 82T 3PMSF
Nokian 175/70 R13 82T
68
Nokian WR D4 175/70 R13 82T 3PMSF
D B A 68 dB
voorraad

Gratis levering 48u/72u

Prijs per stuk 69,49

Kenmerken

Merk Nokian
Model WR D4
Afmeting 175/70 R13 82T
Verander deze afmeting
Kenmerk 3PMSF
Europese beoordeling
D B A 68 dB
Categorie
Personen winter
Reviews
4.0 /5 (429 reviews)

Beschrijving

Nokian WR D4 175/70 R13 82T (3PMSF) is een referentie in winterbanden. Voor sommige maten, WR D4 175/70 R13 82T (3PMSF) heeft een A nota ontvangen voor zijn grip op nat wegdek. Dit is een geweldig prestatie voor een winterband.

Beschrijving
reviews
Montage

Stille Zijkant Technologie

Stille Zijkant Technologie
Silent Sidewall Technology is een systeem dat zich richt op een specifiek gebied van de zijwand van de band en dat trillingen en geluiden die door het loopvlak in verbinding met de grond worden uitgezonden, kan breken. Deze technologie minimaliseert dus het geluid, voor een veel aangenamere rit.

ABUNDANTE SNEEUWCOMPRESSOR

ABUNDANTE SNEEUWCOMPRESSOR
De onregelmatige afschuiningen op de wanden van de schouderblokken binden zich aan het oppervlak van de grond, wat zorgt voor een verbeterde grip in bochten en diepe sneeuw.

SLUSH BLOWER

SLUSH BLOWER
De helling van de achterrand van de rubberen blokken is ontworpen voor maximale afvoer van water en modder uit de groeven.

GEPOLIJSTE GROEVEN

GEPOLIJSTE GROEVEN
De gladde groeven verbeteren de afvoer van water in de vorm van sneeuw of modder.

DSI EN WSI INDICATOREN

DSI EN WSI INDICATOREN
Rijden onder winterse omstandigheden vereist een hoge bandenkwaliteit om volledige veiligheid te garanderen. De Driving Safety Indicator is een slijtage-indicator die zich op het loopvlak bevindt. Het resultaat van onderzoek door Nokian Tyres, het verbetert de veiligheid tijdens het koude seizoen. De Winter Safety Indicator, of WSI, waarvan het symbool een sneeuwvlok is, is op zijn beurt een winterveiligheidsindicator. De cijfers op het midden van de band geven de diepte van de hoofdgroef aan, uitgedrukt in millimeters. De progressieve slijtage van de band doet de cijfers geleidelijk aan verdwijnen. De WSI verdwijnt echter niet voordat de profieldiepte de 4mm bereikt, maar als de sneeuwvlok niet meer zichtbaar is, is het absoluut noodzakelijk om nieuwe sneeuwbanden te kopen om de veiligheid op de weg te garanderen.

GEOPTIMALISEERDE NOKIAN STENEN

GEOPTIMALISEERDE NOKIAN STENEN
De verbazingwekkende grip- en hanteerbaarheidseigenschappen van de band zijn mogelijk omdat elk van de blokken en elk van de lamellen van de patronen een specifieke vorm en een duidelijk gedefinieerde functie hebben.

TWIN TRAC SILICA

TWIN TRAC SILICA
Nokian Twin Trac Silica is een rubbermengsel bestaande uit natuurlijk rubber, maar ook silicium en koolzaadolie. De originele verdeling van de deeltjes zorgt voor optimale grip op de band in de sneeuw en regen. Deze innovatieve mix verbetert ook de rijstabiliteit en de reactie op bandenslijtage. De kwaliteit en het volume van de gebruikte materialen behouden de uitstekende wintergrip van de band, zelfs bij intense temperatuurveranderingen of na vele kilometers. Het brandstofverbruik van het voertuig is aanzienlijk verminderd door de drastische vermindering van de rolweerstand.

PRESTATIEBLOKKEN OP SNEEUW

PRESTATIEBLOKKEN OP SNEEUW
Aan elke kant van de centrale rib, tonen de rubberblokken een hoge dichtheid van sculpturen, waarbij om de andere lamel afwisselend links en rechts blijft. In groepen van drie zijn de blokken uitgerust met versterkingen in de bodem van de groeven. Deze "Handling Supports" zorgen voor een verhoogde wendbaarheid.

RIJPRECISIE

RIJPRECISIE
Een belangrijke en solide centrale groef siert het middengedeelte van de band. De lamellen bedekken niet de volledige breedte, wat resulteert in een toename van de precisie en de controle over de wendbaarheid versterkt.

RIGIDE MANOEUVREERBAARHEID STENEN

RIGIDE MANOEUVREERBAARHEID STENEN
De Stiff Handling Blocks rubberblokken hebben indrukwekkende patronen die de tractie optimaliseren en steeds meer versmallen naar de schouder. Dit verhoogt de grip op besneeuwde wegen en de precisie van het rijden. Een krachtige patroonactivator is geplaatst in het midden van de schouderblokken. Het stelt u in staat om de actie van deze blokken te maximaliseren tijdens acceleratie- en deceleratiefasen, dat wil zeggen wanneer het absoluut noodzakelijk is om te kunnen rekenen op een onfeilbare grip.
LiveChat
Whatsapp Messenger